Μα τι γυρεύω εγώ εδώ;

Εδώ – λέει – είναι ένα μέρος για ανθρώπους που θέλουν κάτι να μοιραστούν, κάτι να εκφράσουν, κάτι να δείξουν στον κόσμο. Εγώ πάλι δεν είμαι για τέτοια. Ένα μήνυμα σε άνθρωπο που αγαπώ μου βγαίνει πολύ δύσκολα, ξεχρονίζω μπροστά στην οθόνη ή στο χαρτί, χαζεύω και στο τέλος τα παρατάω απογοητευμένη. Στα φιλαράκια μου που είναι μακριά και δεν έχω άλλο τρόπο επικοινωνίας έχω μήνες να γράψω. Τι το θέλω λοιπόν το blog; Επιδιώκω τα εξής δυο:

  • Να οργανώσω το μυαλό και τη δουλειά μου
  • Να μάθω κάτι παραπάνω για το πως λειτουργεί αυτό το εργαλείο.

Όταν έφτιαχνα το προηγούμενο σάιτ και μ’ έπιασε ο πανικός ν’αλλάζω τα χρώματα, θα με βόλευε να μπορώ να δω τα προηγούμενα βήματα, την προηγούμενη άποψη ολοκληρωμένη, να τη βάλω δίπλα στη φρέσκια και να δω αν πήγα μπροστά ή πίσω. Η κάθε νέα εκδοχή καταργούσε την προηγούμενη. Και βέβαια μπορούσα να κρατήσω ακέραια όλα τα στάδια – το έκανα μάλιστα πριν την τελική απόφαση, είναι όμως πολύς μπελάς, πολλή δουλειά και πολύ μπέρδεμα για το τίποτα. Έτσι το κυρίως πιάτο εδώ θα είναι screenshot που θα δείχνουν την πορεία της σχεδίασης του καινούριου σάιτ και λίγες σημειώσεις για να ξορκίσουμε τις μαύρες τρύπες της μνήμης μας. Θα είναι δημόσιο; Ε, δεν πιστεύω να προσελκύσει και πολλούς φαν – τι να χαζέψει κανείς από τις σημειώσεις μου; Πάντως δεν αποκλείω τις επισκέψεις κι αν κανείς έχει την ευγενή καλοσύνη να μου πει τη γνώμη του ίσως και να με βοηθήσει. Αν φοβάμαι μη μου κλέψουν τις ιδέες; Καλό, με κάνατε και γέλασα! Σε δεύτερο επίπεδο λέω να κρατάω και εικόνες που μου αρέσουν – ως πηγές έμπνευσης.

Απο κει και πέρα, σκοπός είναι και να μάθω πως λειτουργεί το wordpress, αφού είχα τη φαεινή ιδέα να προτείνω να ενσωματώσουμε ένα blog/CMS στο intranet της εταιρίας. Μέχρι τώρα όλα καλά (so far so good, που έλεγε κι ο ταλαίπωρος καθώς έπεφτε από τον 500ο όροφο του ουρανοξύστη) αλλά τι θα γίνει όταν το κατεβάσω και προσπαθήσω να το κάνω να λειτουργεί στον δικό μας server; Μέσα στους προγραμματιστές δουλεύω βέβαια και ίσως να ξέρουν, αλλά ας έχω κι εγώ μια γενική ιδέα καλύτερα.

Αυτά λοιπόν για αρχή – αν στην πορεία μάθω και να εκφράζομαι ακόμα καλύτερα.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

