Αφιερωμένο



Happy New Year
Originally uploaded by N Knee Deep.

Παραμονή Πρωτοχρονιάς συνάντησα αυτή τη φωτογραφία κι έσπευσα να την μαζέψω.

Πασχαλίτσα και ηλιοτρόπιο – και τα δυο τα έχω κάνει avatar να με εκπροσωπήσουν. Την πασχαλίτσα χρησιμοποιώ πιο συχνά τελευταία, τα μικρά αβέβαια βηματάκια και το κλειστό, «συγκεντρωμένο» σχήμα με εκφράζουν στις κακές μου, ενώ το ζωηρό λαμπερό κόκκινο χρώμα, άμεσο σύμβολο χαράς, όταν είμαι στις καλές μου βρίσκω ότι είναι ολόιδιο εγώ, μέσα κι έξω! Όσο για το ηλιοτρόπιο, είναι το ορθάνοιχτό του που βρίσκω μέσα μου – το κάνω μερικές φορές και με τα χέρια. Υπάρχει βέβαια κι ένα τρίτο avatar γνωστό στους γνωστούς και χύμα στο κύμα, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος, πέρα από το ότι σε όλα αυτά τα στοιχεία είμαι εγώ.

Η συγκεκριμένη φωτογραφία πάντως με τράβηξε και για άλλους λόγους – τα έντονα χρώματα που δεν θα χρησιμοποιούσα μαζί, όχι μόνο δεν έρχονται σε κόντρα αλλά αποπνέουν και μια αίσθηση ηρεμίας και αρμονίας. Μου θύμισαν μια συζήτηση για γούστα που δεν ταιριάζουν – παίζει ρόλο η τοποθέτηση, η προοπτική, το βάθος, το κάδρο, χίλια δυο πράγματα που δένουν το κόκκινο με το κίτρινο σε ήρεμη αρμονία. Μου άρεσε πολύ αυτή η σκέψη, με γέμισε αισιοδοξία. Κι έπειτα κοίταξα πιο προσεχτικά την πασχαλίτσα μου, σίγουρη, άνετη, δεν ισορροπεί στον επικλινή μίσχο, απλά κάθεται στη θέση της γιατί εκεί νιώθει καλά. Από κει η ηρεμία και η ομορφιά.

Ευτυχισμένος και καλοθρονιασμένος ο καινούριος χρόνος!

3 thoughts on “Αφιερωμένο

  1. Το μονο που εμποδίζει εμένα να απλώσω μερικές φορές είναι η απειλή της αγιαστούρας.
    Πες το, πες το, έχω δίκιο, κοίτα τι ωραία έχει καθήσει αν και με μαζεμένη την ουρίτσα. Ο φοβος καμιά φορά εμποδίζει το άπλωμα – το δέσιμο και το άπλωμα πάνε αγκαλιά, όσο μεγαλώνει το ένα μεγαλώνει και τ’ άλλο.

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

